Skoči na vsebino

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja

NU-VOLA, sprostitveni lab

1. Splošne določbe

1.1 Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: »pogoji«) urejajo pravice in obveznosti med ponudnikom storitev NU-VOLA, sprostitveni lab (v nadaljevanju: »ponudnik« ali »organizator«) in uporabniki storitev (v nadaljevanju: »stranka«, »udeleženec«, »kupec«).

1.2 Pogoji veljajo za:

  • terapije in tretmaje,
  • delavnice in oddihe,
  • nakup artiklov,
  • uporabo in nakup darilnih bonov.

1.3 Z uporabo katere koli storitve, prijavo na dogodek, rezervacijo termina ali nakupom izdelka/bonov se šteje, da je uporabnik seznanjen in se v celoti strinja s temi splošnimi pogoji.

2. Storitve in ponudba

2.1 NU-VOLA ponuja različne storitve za sprostitev in nego telesa, dejavnosti za prosti čas ter druga izobraževanja in usposabljanja. Zaradi zaokrožitve oziroma dopolnitve dejavnosti prodajamo določene artikle na drobno, kot jih uporabljamo pri opravljanju storitev. Podrobni opisi posameznih storitev ter cene so objavljeni na spletni strani, v sprostitvenem labu ali so dostopni na zahtevo.

2.2 Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe ali odpovedi ponudbe, terminov in cen brez predhodnega obvestila, razen če so bile storitve že rezervirane in potrjene.

3. Prijava, rezervacija in plačilo

3.1 Prijava na storitve (terapija, tretma, delavnica, oddih) je mogoča preko spletne strani, e-pošte, telefona ali osebno.

3.2 Po potrjeni rezervaciji storitve stranka prejme informacije glede rezervacije.

3.3 Plačilo za storitve (delavnice, oddihi) mora biti opravljeno pred izvedbo storitve skladno z zahtevanim rokom plačila, razen v primeru terapij in tretmajev, kjer plačilo poteka po končani storitvi. To pomeni, da stranka plača ob zaključku posamične terapije ali tretmaja, ko je storitev izvedena.

3.4 Ne sprejemamo gotovine. Plačilo za izdelke (npr. izdelki za sprostitev in nego) se opravi pred izdajo izdelka, prav tako pa je možno plačilo z brezgotovinskim plačevanjem preko POS naprave v prostoru NU-VOLA, z bančnim nakazilom ali z darilnim bonom.

3.5 Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo 22 % DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.

3.6 Storitev »darilni bon« ali »paket« vključuje različne storitve, ki so specificirane v ceniku, ta mora biti v celoti plačana pred izvedbo, razen če je dogovorjeno drugače.

4. Odpoved in vračila

4.1 Individualne storitve (terapije, tretmaji)

  • Brezplačna odpoved je možna najkasneje 24 ur pred dogovorjenim terminom.
  • Če stranka odpove manj kot 24 ur pred terminom, velja:
    • prva takšna odpoved je brezplačna,
    • vsaka naslednja se zaračuna v celoti po redni ceni storitve, strošek pošljemo na e-naslov ali preko telefonskega sporočila
    • možnost prestavitve termina na prvi prosti termin
  • V primeru neprihoda brez sporočila odpovedi ali v primeru neprihoda na prestavljeni termin se zaračuna 100 % cene storitve.
  • V primeru neprihoda zaradi utemeljenega, razumnega opravičila oz. v primeru višje sile ali bolezni ima stranka pravico do udeležbe v novem terminu ali pravico do izbire druge storitve v isti vrednosti

4.2 Delavnice, dogodki in oddihi

  • Brezplačna odpoved je možna najmanj 48 ur pred začetkom.
  • Odpoved manj kot 48 ur pred začetkom pomeni, da:
    • plačani znesek ni vračljiv,
    • ni prenosa na drug termin, razen izjemoma po dogovoru.
  • V primeru neprihoda brez sporočila odpovedi ali v primeru neprihoda na prestavljeni termin se zaračuna 100 % cene storitve.
  • V primeru neprihoda zaradi utemeljenega, razumnega opravičila oz. v primeru višje sile ali bolezni ima stranka pravico do udeležbe v novem terminu ali pravico do izbire druge storitve v isti vrednosti

4.3 Odpoved s strani organizatorja

  • Organizator si pridržuje pravico do odpovedi zaradi višje sile, nezadostnega števila prijav ali drugih okoliščin. V tem primeru ima udeleženec pravico do:
    • celotnega vračila vplačanega zneska, ali
    • prenosa prijave na drug termin oz. drugo storitev.

5. Nakup izdelkov

5.1 V sprostitvenem labu NU-VOLA je možen nakup izdelkov za sprostitev, nego in dobro počutje.

5.2 Izdelki se lahko vrnejo v roku 14 dni od dneva nakupa, če:

  • niso bili odprti ali uporabljeni,
  • so nepoškodovani in v originalni embalaži,
  • kupec predloži originalen račun.

5.3 Kupnina se povrne kupcu z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva drugače.

5.4 Vračilo odprtih, uporabljenih ali poškodovanih izdelkov ni možno, razen v primeru neskladnosti blaga.

6. Darilni boni

6.1 NU-VOLA omogoča nakup darilnih bonov za storitve ali izdelke.

6.2 Bon je veljaven 12 mesecev od datuma izdaje, razen če je na bonu označen drugačen rok.

6.3 Bon je prenosljiv in se lahko koristi v več delih, do porabe vrednosti.

6.4 Bon ni zamenljiv za gotovino in ni vračljiv, razen v primerih, določenih z zakonom.

6.5 V primeru izgube ali kraje bona organizator ne odgovarja za njegovo zlorabo.

6.6 Če je storitev, plačana z bonom, odpovedana s strani organizatorja, lahko uporabnik bon koristi za drug termin ali drugo storitev v isti vrednosti.

7. Odgovornost in varnost

7.1 Vse dejavnosti in storitve, ki jih  ponuja NU-VOLA sprostitveni lab (terapije, tretmaji, delavnice, oddihi po ceniku ali dogovoru) potekajo na način, da se zagotovi varnost udeležencev, vendar:

  • udeleženec sodeluje na lastno odgovornost,
  • organizator ne prevzema odgovornosti za poškodbe, ki nastanejo zaradi neupoštevanja navodil ali zaradi zdravstvenih stanj, na katera ni bil opozorjen.

7.2 V primeru posebnih zdravstvenih stanj ali omejitev mora stranka vnaprej obvestiti izvajalca.

7.3 Udeleženci se zavezujejo, da bodo spoštovali navodila in ravnali v skladu s priporočili glede varnosti in etike.

8. Vedenje in pravila sodelovanja

8.1 Vsi udeleženci so dolžni spoštovati soudeležence, zagotavljati varno, spoštljivo in podporno okolje za vse prisotne.

8.2 Organizator si pridržuje pravico, da izključi posameznike in prepove nadaljnjo udeležbo posameznikov, ki:

  • kršijo podana pravila,
  • motijo potek aktivnosti,
  • se vedejo neprimerno ali nevarno.

9. Intelektualna lastnina

9.1 Vsebine, gradiva in materiali, ki jih pripravi NU-VOLA (vključno z delavnicami, zapiski, vajami, spletnimi vsebinami), so avtorsko delo družbe.

9.2 Brez pisnega dovoljenja ni dovoljeno:

  • razmnoževanje,
  • distribuiranje,
  • javna objava ali uporaba v komercialne namene.

10. Varstvo osebnih podatkov

10.1 Organizator zbira in obdeluje osebne podatke v skladu z veljavno zakonodajo.

10.2 Podatki se uporabljajo za:

  • komunikacijo s stranko,
  • izvedbo storitev,
  • računovodske namene,
  • občasno obveščanje o ponudbi (le z izrecnim soglasjem).

10.3 Uporabnik ima pravico do:

  • vpogleda,
  • popravka,
  • omejitve obdelave,
  • izbrisa podatkov.

10.4 Podrobnosti so navedene v Politiki zasebnosti, dostopni na spletni strani www.nu-vola.si.

11. Spremembe pogojev

11.1 NU-VOLA si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev. Spremembe stopijo v veljavo z dnem objave na spletni strani.

11.2 Uporabniki se zavezujejo, da redno spremljajo spremembe pogojev.

12. Reševanje sporov

12.1 Stranki se zavezujeta, da bosta morebitne nesporazume reševali najprej mirno in sporazumno.

12.2 Če dogovor ni mogoč, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Novi Gorici, v kolikor niso določena posebna pravila za določitev stvarne in krajevne pristojnosti.